Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(14)
Forma i typ
Książki
(10)
Artykuły
(3)
Czasopisma
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(12)
tylko na miejscu
(7)
Placówka
Kielce - Wypożyczalnia
(2)
Kielce - Czytelnia
(2)
Busko Zdrój - wypożyczalnia
(1)
Jędrzejów - wypożyczalnia
(1)
Jędrzejów - czytelnia
(2)
Kazimierza Wielka - wypożyczalnia
(1)
Kazimierza Wielka - czytelnia
(1)
Końskie - wypożyczalnia
(2)
Opatów - wypożyczalnia
(2)
Ostrowiec - wypożyczalnia
(1)
Pińczów - wypożyczalnia
(1)
Pińczów - czytelnia
(1)
Sandomierz - wypożyczalnia
(1)
Starachowice - czytelnia
(1)
Autor
Grzegółka-Maciejewska Agnieszka
(3)
Markowski Andrzej
(3)
Dymara Bronisława
(2)
Bajerowa Irena (1921-2010)
(1)
Burkacka Iwona
(1)
Będkowski Marcin
(1)
Danowska-Florczyk Emilia
(1)
Hącia Agata
(1)
Kamińska Anna (filolog)
(1)
Kita Małgorzata
(1)
Korpysz Tomasz (1972- )
(1)
Kozioł-Chrzanowska Ewa
(1)
Kłakówna Zofia Agnieszka (1951- )
(1)
Kłosińska Katarzyna
(1)
Mycawska Mirosława
(1)
Młynarska Małgorzata
(1)
Pędzich Barbara
(1)
Różanowska Janina
(1)
Smereka Tomasz
(1)
Szewczyk Łucja Maria (1949-2001)
(1)
Wanot-Miśtura Magdalena
(1)
Wolański Adam (1973- )
(1)
Zbróg Piotr
(1)
Łachnik Jarosław
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(5)
1990 - 1999
(3)
1950 - 1959
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(13)
nieznany (pol)
(1)
Język
polski
(14)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Język polski
(6)
Słownik polski
(5)
Dziecko
(2)
Afazja
(1)
Amnezja
(1)
Autyzm
(1)
Choroby mózgu
(1)
Choroby mózgu u dzieci
(1)
Czasopisma polonistyczne
(1)
Dysfazja motoryczna
(1)
Dyslalia
(1)
Dziecko autystyczne
(1)
Dziecko niesłyszące
(1)
Dziecko upośledzone umysłowo
(1)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(1)
Dziecko z zespołem Downa
(1)
Fonetyka
(1)
Fonologia
(1)
Głos
(1)
Jąkanie
(1)
Język
(1)
Język angielski
(1)
Język polski (przedmiot szkolny)
(1)
Kompetencje komunikacyjne
(1)
Logopeda
(1)
Logopedia
(1)
Logorytmika
(1)
Lęk
(1)
Metoda Dyna-Lindua
(1)
Mowa
(1)
Myślenie
(1)
Mózg
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczyciele
(1)
Nowotwory jamy ustnej
(1)
Nowotwory krtani
(1)
Piosenka
(1)
Pisanie
(1)
Polszczyzna (czasopismo)
(1)
Psychostymulacja
(1)
Rozszczepy podniebienia i wargi
(1)
Rozwój mowy
(1)
Studium przypadku
(1)
Słuch
(1)
Wychowanie
(1)
Wychowanie do wartości
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Zaburzenia emocjonalne
(1)
Zapożyczenia angielskie
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma
(1)
Czasopisma pedagogiczne
(1)
Opracowanie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
14 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Symbol UKD: 811.162.1(091)
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang., niem., ros.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ostrowiec - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47380 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
Kwartalnik, 2008, nr 2-4
Wcześniejsza częstotliwość: Dwumiesięcznik, 1997-2008, nr 1
R. 1, nr 2 (1997) - R. 12, nr 4 (2008).
Od 2003, nr 1 [red. nacz. Zofia Agnieszka Kłakówna].
Od 2008, nr 2 podtyt.: kwartalnik dla nauczycieli języka polskiego.
Zawartość zasobu Kielce - czytelnia
1997 (vol.1), nr 1-5 nr 1/97 ma tytuł"Polszczyzna"
1998 (vol.2), nr 1-5
1999 (vol.3), nr 1-5
2000 (vol.4), nr 1-5
2001 (vol.5), nr 1-5
2002 (vol.6), nr 1-5
2003 (vol.7), nr 1-5
2004 (vol.8), nr 1-5
2005 (vol.9), nr 1-5
2006 (vol.10), nr 1-5
2007 (vol.11), nr 1-4 od 2007r. ukazuje się jako kwartalnik
2008 (vol.12), nr 1-4
Zawartość zasobu Starachowice
2004, nr 1-5
2005, nr 1-5
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
"Polszczyzna" - nowe pismo, znana "szkoła" / Janina Różanowska. W: Warsztaty Polonistyczne. - 1997, nr 2, s. 99-101.
Dokument nadrzędny: Warsztaty Polonistyczne.
Czasopismo polonistyczne orientacji dydaktycznej, tzw. szkoły krakowskiej.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Jędrzejów - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. czyt.81 (39040) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Starachowice - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 36603 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 227241/czyt.Sł.80 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Dokument nadrzędny: Polonistyka.
Zawiera rec. książki: Nowy słownik poprawnej polszczyzny PWN. - Warsz., 1999.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Jędrzejów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45180 (1 egz.)
Kazimierza Wielka - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31836 (1 egz.)
Końskie - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49071 (1 egz.)
Opatów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 28426 (1 egz.)
Sandomierz - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50250 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Studium Słowiańskiego Uniwersytetu Jagiellońskiego. Seria D ; nr 1.)
Symbol UKD: 811.162.1'373
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60543 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autor
Symbol UKD: 811.162.1'35'374
Tyt. okł.: Słownik ortograficzny współczesnej polszczyzny : zawiera najnowsze zasady ortografii i interpunkcji : nowy.
Bibliogr. s.76
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 9 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 236474 (1 egz.)
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 236473/czyt.Sł.80 (1 egz.)
Busko Zdrój - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40948 (1 egz.)
Jędrzejów - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. czyt.81 (39429) (1 egz.)
Kazimierza Wielka - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. KP-8, 29840 (1 egz.)
Końskie - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45003, 45002 (2 egz.)
Opatów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27001 (1 egz.)
Pińczów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 24959 (1 egz.)
Pińczów - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 24958 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauczyciele - Nauczycielom ; t. 4)
Forma i typ
Gatunek
Symbol UKD: 37.018.1 37.017:17 159.922.7
Zawiera: Część pierwsza: Język jako wartość w kształceniu dziecka w domu i szkole.
Zawiera: Nauczyciel w dialogu: nauczyciel wobec Ordo Naturalis dziecka, cechy nauczyciela a rozwój dziecka, istota dialogu - język i dialog w działaniu nauczyciela, dialog a bogactwo sytuacji edukacyjnych, o ważnych funkcjach dialogu / Genowefa Koc-Seniuch.
Zawiera: Rzeczywistość szkolna w języku środowiskowym uczniów: wspólnota a język, żargon uczniowski jako socjolekt, odzwierciedlenie rzeczywistości szkolnej w żargonie uczniów, żargonowa funkcjonalność tworów przezwiskowych / Robert Mrózek.
Zawiera: Rola rodziny i szkoły w edukacji językowej dzieci w środowisku śląskim: o rozwoju językowym dzieci śląskich we wczesnym dzieciństwie - język dziecka w rodzinie, edukacja językowa w przedszkolu, stan sprawności językowej dzieci w zakresie posługiwania się polszczyzną ogólną, swoistość edukacji językowej - trudności językowe uczniów klas niższych wynikające z interferencji gwary, możliwości współpracy szkoły z rodziną w kształceniu sprawności językowej dzieci śląskich / Helena Synowiec.
Zawiera: Uczenie się jako forma działalności ucznia: istota i znaczenie wdrażania do uczenia się, ogólne prawidłowości procesu uczenia się, nauczyciel jako organizator uczenia się innych / Łucja Dawid.
Zawiera: Dziecko jako pytający i pytany: kilka uwag o pytaniach w ogóle, o pytaniach zadawanych przez dzieci, dziecko jako osoba pytana, co sprzyja postawie pytającej dziecka? / Ewa Kochanowska.
Zawiera: Część druga: Dziecko w szkole.
Zawiera: Przestrzenie szkoły i przestrzenie życia, czyli trzy światy dziecka: fascynujące słowo: świat, o miejscu, przestrzeni i przestronności, czasoprzestrzenne aspekty życia i działania, przestrzenie szkoły, o niektórych rodzajach przestrzeni międzyludzkich, czyli o światach dziecka / Bronisława Dymara.
Zawiera: Aneks 1: Związek miejsca i przestrzeni - ujęcie holistyczne.
Zawiera: Aneks 2: Potoczne, naukowe i literackie znaczenie miejsca.
Zawiera: Aneks 3: Wielość znaczeń pojęcia przestrzeni - ujęcie interdyscyplinarne.
Zawiera: Wartość rodziny w procesie wychowania współczesnego pokolenia: przyszłość dziecka zależy od rodziny, pojęcie, istota i treść oddziaływań wychowawczych w rodzinie, dziecko jako pełnowartościowa osoba a proces komunikacji w rodzinie, zaspokajanie podstawowych potrzeb w rodzinie warunkiem prawidłowych relacji interpersonalnych dzieci, wychowanie do mądrej miłości / Stanisław Michałowski.
Zawiera: Nauczyciel w wielu rolach: spojrzenie w krzywe zwierciadło, nauczyciel w roli służebnej, style kierowania, nauczyciel jako kierownik, jako partner, jako decydent i innowator, jako organizator / Bogumiła Hiszpańska.
Zawiera: Dziecko i jego wpływ na życie w szkole: kilka uwag o samorządności ucznia, uczniowie i nauczyciele, szkoła jako instytucja i..., szkoła miejscem wychowania do demokracji, dobre rady nie tylko dla uczniów / Beata Oelszlaenger.
Zawiera: Samorządność w pedagogice i współczesnej szkole: rozważania terminologiczne, samorządność w koncepcji pedagogicznej Janusza Korczaka, koncepcja pedagogiczna Aleksandra Kamińskiego jako wyraz samorządnego działania dzieci i młodzieży, modelowe propozycje kształcenia idei samorządności w środowisku szkolnym / Antoni Gwizdak.
Zawiera: Projekt "Mniszek lekarski" nowym pomysłem edukacji ekologicznej najmłodszych: założenia projektu, potrzeba edukacji ekologicznej, związek dziecka z przyroda, czyli... Jestem wiatrem, krótko o metodzie, czyli jak to zrobić, żeby się udało, spotkania z przyrodą i ich rezultaty / Lidia Wollman-Mazurkiewicz.
Zawiera: Aneks 1 i 2: Arkusz dziennika - z radami (przykład).
Książka
W koszyku
(Nauczyciele, Nauczycielom)
Forma i typ
Temat
Gatunek
Zawiera: Nauczyciel w dialogu: Nauczyciel wobec Ordo Naturalis dziecka, cechy nauczyciela a rozwój dziecka, istota dialogu - język i dialog w działaniu nauczyciela, dialog a bogactwo sytuacji edukacyjnych, o ważnych funkcjach dialogu / Genowefa Koć-Seniuch.
Zawiera: Rzeczywistość szkolna w języku środowiskowym uczniów: wspólnota a język, żargon uczniowski jako socjolekt, odzwierciedlenie rzeczywistości szkolnej w żargonie uczniów, żargonowa funkcjonalność tworów przezwiskowych / Robert Mrózek.
Zawiera: Rola rodziny i szkoły w edukacji językowej dzieci w środowisku śląskim: o rozwoju językowym dzieci śląskich we wczesnym dzieciństwie - język dziecka w rodzinie, edukacja językowa w przedszkolu, stan sprawności językowej dzieci w zakresie posługiwania się polszczyzną ogólną, swoistość edukacji językowej - trudności językowe uczniów klas niższych wynikające z interferencji gwary, możliwości współpracy szkoły z rodziną w kształceniu sprawności językowej dzieci śląskich / Helena Synowiec.
Zawiera: Uczenie się jako forma działalności ucznia: istota i znaczenie wdrażania do uczenia się, ogólne prawidłowości procesu uczenia się, nauczyciel jako organizator uczenia się innych / Łucja Dawid.
Zawiera: Dziecko jako pytający i pytany: kilka uwag o pytaniach w ogóle, o pytaniach zadawanych przez dzieci, dziecko jako osoba pytana, co sprzyja postawie pytającej dziecka? / Ewa Kochanowska.
Zawiera: Blok samokształceniowy Nr 1 na temat: Język jako wartość w kształceniu dziecka w domu i szkole: Wariant I - bez odpowiedzi, wariant II - z odpowiedziami.
Zawiera: Przestrzenie szkoły i przestrzenie życia, czyli trzy światy dziecka: fascynujące słowo: świat, o miejscu, przestrzeni i przestrzenności, czasoprzestrzenne aspekty życia i działania, przestrzenie szkoły, o niektórych rodzajach przestrzeni międzyludzkich, czyli o światach dziecka ; Aneks 1: Związek miejsca i przestrzeni - ujęcie holistyczne ; Aneks 2: Potoczne, naukowe i literackie znaczenie miejsca ; Aneks 3: Wielość znaczeń pojęcia przestrzeni - ujęcie interdyscyplinarne./ Bronisława Dymara.
Zawiera: Wartość rodziny w procesie wychowania współczesnego pokolenia: przyszłość dziecka zależy od rodziny, pojęcie, istota i treść oddziaływań wychowawczych w rodzinie, zaspokajanie podstawowych potrzeb w rodzinie warunkiem prawidłowych relacji interpersonalnych dzieci, wychowanie do mądrej miłości / Stanisław Michałowski.
Zawiera: Nauczyciel w wielu rolach: spojrzenie w krzywe zwierciadło, nauczyciel w roli służebnej, style kierowania, nauczyciel jako kierownik, partner, decydent i innowator, jako organizator / Bogumiła Hiszpańska.
Zawiera: Dziecko i jego wpływ na życie w szkole: kilka uwag o samorządności ucznia, uczniowie i nauczyciele, szkoła jako instytucja i..., szkoła miejscem wychowania do demokracji, dobre rady nie tylko dla uczniów / Beata Oelszlaeger.
Zawiera: Rozwijanie umiejętności interpersonalnych dziecka w domu i szkole: nawiązywanie kontaktów, komunikowanie się z otoczeniem społecznym, rozwiązywanie konfliktów, spostrzeganie i rozumienie innych ludzi / Bogusława Cholewa-Gałuszka.
Zawiera: Samorządność w pedagogice i współczesnej szkole: rozważania terminologiczne, samorządność w koncepcji pedagogicznej Janusza Korczaka, koncepcja pedagogiczna Aleksandra Kamińskiego jako wyraz samorządnego działania dzieci i młodzieży, modelowe propozycje kształcenia idei samorządności w środowisku szkolnym / Antoni Gwizdak.
Zawiera: Projekt "Mniszek lekarski" nowym pomysłem edukacji ekologicznej najmłodszych: założenia projektu, potrzeba edukacji ekologicznej, związek dziecka z przyroda, czyli... Jestem wiatrem..., krótko o metodzie, czyli jak to zrobić, żeby się udało, spotkania z przyrodą i ich rezultaty. Aneks 1: Arkusz dziennika - z radami, Aneks 2: Arkusz dziennika - z radami (przykład)/ Lidia Wollman-Mazurkiewicz.
Zawiera: Blok samokształceniowy nr 2 na temat: Dziecko w szkole. Wariant I - bez odpowiedzi, Wariant II - z odpowiedziami.
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Mowa i Myślenie 1)
Materiały z Międzynarodowej Konferencji Logopedycznej, która odbyła się we Wrocławiu w dniach 24-27 kwietnia 2003 r.
Bibliogr. przy ref.
Zawiera: S. 15-22 : Teoretyczne podstawy lingwistyczne praktycznego postępowania logopedycznego (z historii badań własnych, zarys) / Halina Mierzejewska.
Zawiera: S. 23-29 : Perspektywy badań nad afazją: osobowość i język, wewnętrzny obraz afazji / Lubow Siemionowna Cwietkowa.
Zawiera: S. 30-36 : Łuriowski neuropoznawczy model liczenia a neuroobrazowanie / Lena Moskovich, Lena Bogdanova.
Zawiera: S. 37-43 : Czy lokalizacja funkcjonalna rozwija się wraz z dojrzewaniem mózgu? / Lena Moskovich, Marcel Kinsbourne.
Zawiera: S. 44-68 : Diagnoza różnicowa zaburzeń językowych u chorych z uszkodzeniami mózgu / Jolanta Panasiuk.
Zawiera: S. 69-91 : Struktury języka a struktury poznania w afazji / Jolanta Panasiuk.
Zawiera: S. 92-101 : Interdyscyplinarne postępowanie diagnostyczno-terapeutyczne w przypadku dzieci i dorosłych z trudnościami w werbalnym porozumiewaniu się z trudnościami w werbalnym porozumiewaniu się z otoczeniem / Joanna Przesmycka-Kamińska, Agnieszka Olszewska.
Zawiera: S. 102-119 : Cele i sposoby postępowania diagnostycznego i terapeutycznego w ostrym stadium afazji / Wiesława Troszczyńska-Nakonieczna, Marlena Puchowska-Florek.
Zawiera: S. 120-130 : Celowość terapii mowy i rzeczywiste potrzeby pacjentów z afazją - w śwetle refleksji po wizycie u amerykańskich terapeutów mowy / Magdalena Bugielska.
Zawiera: S. 131-156 : Psychostymulacyjna metoda kształtowania i rozwoju mowy oraz myślenia (nowa nazwa: Metoda "Dyna-Lingua M.S.") / Małgorzata Młynarska, Tomasz Smereka.
Zawiera: S. 157-166 : Terapia dziecka z zaburzeniami sfery emocjonalnej metodą psychostymulacyjną. Studium przypadku / Anna Majewska-Tworek.
Zawiera: S. 167-172 : Techniki psychostymulacyjne w terapii z niesamoistnym opóźnionym rozwojem mowy na tle autyzmu. Studium przypadku / Renata Smaler.
Zawiera: S. 173-180 : Inscenizacje bajek "O misiu Mokrej Łapce" jako element terapii metodą psychostymulacyjną / Urszula Ratajczak.
Zawiera: S. 181-189 : Wybrane techniki metody psychostymulacyjnej w logorytmice / Amelia Golema.
Zawiera: S. 190-195 : Wykorzystanie technik metody psychostymulacyjnej do rozwoju mowy u dziecka z dysfazją motoryczną. Studium przypadku / Ewa Idczak.
Zawiera: S. 196-201 : Praca nad rozumieniem mowy u dziecka upośledzonego umysłowo, prowadzona metodą psychostymulacyjną. Studium przypadku / Beata Brzezińska.
Zawiera: S. 202-211 : Mój sposób postępowania z dzieckiem autystycznym / Małgorzata Lewandowska.
Zawiera: S. 212-218 : Moje piętnaście lat z Piotrkiem / Elżbieta Jeruzel.
Zawiera: S. 223-230 : Zaplecze lingwistyczne w kształceniu logopedów / Anna Dąbrowska.
Zawiera: S. 231-241 : Logopedia wobec różnych interpretacji zjawisk fonetycznych we współczesnej polszczyźnie / Irena Kamińska-Szmaj.
Zawiera: S. 242-253 : Logopedyczne aspekty mowy dorosłych skierowanej do małych dzieci / Stanisław Milewski.
Zawiera: S. 254-257 : Znaczenie rozwoju słowotwórstwa u dzieci w wieku późnoprzedszkolnym i wczesnoszkolnym z ogólnym niedorozwojem mowy dla efektywnego kształtowania mowy i pisania / Tatiana Tumanowa.
Zawiera: S. 258-269 : Trudności w pisaniu u dzieci z nieukończonym i zaburzonym rozwojem mowy w świetle analizy lingwistycznej. Wnioski dla praktyki logopedycznej i pedagogicznej / Maria Przybysz-Piwko.
Zawiera: S. 270-282 : Terapia sygmatyzmu. W krainie głosek szumiących / Ewa Moskin.
Zawiera: S. 283-298 : Częstość występowania dyslokacji przy realizacji fonemów spółgłoskowych u dzieci i młodzieży z rozszczepem podniebienia pierwotnego i/lub wtórnego i u osób bez rozszczepu / Danuta Pluta-Wojciechowska.
Zawiera: S. 299-306 : Logopedyczna ocena rachunkowości języka / Barbara Ostapiuk.
Zawiera: S. 307-315 : Dyslalia desonoryzacyjno-fonacyjna, czyli o tzw. mowie bezdźwięcznej - inaczej / Liliana Konopska, Czesława Tarnowska.
Zawiera: S. 316-326 : Jakość wymowy i wydolność połykania po częściowym lub całkowitym wycięciu języka z powodu nowotworu / Małgorzata Stecewicz i in.
Zawiera: S. 327-334 : Ocena zaburzeń mowy, głosu i języka o etiologii chorobowej pomocna przy stawianiu diagnozy logopedycznej / Michał Bitniok.
Zawiera: S. 335-343 : Rak krtani. Rehabilitacja pacjentów laryngektomowanych / Urszula Wierzchaczewska.
Zawiera: S. 344-348 : Logopedia wczoraj, dziś i jutro / Bronisław Rocławski.
Zawiera: S. 349-351 : Każdy logopeda glottodydaktykiem / Izabela Rocławska.
Zawiera: S. 352-354 : Kształtowanie się fonematycznego komponentu sprawności językowej u dzieci z dysleksją / Raisa Łałajewa.
Zawiera: S. 355-367 : Od logatomu do zestroju akcentowego / Bogumiła Toczyska.
Zawiera: S. 368-370 : Zastosowanie biologicznego sprzężenia zwrotnego w procesie rehabilitacyjno chorych z zaburzeniami mowy / Olga Swiatosławna Orłowa, Polina Aleksandrowna Estrowa.
Zawiera: S. 371-377 : Prawidłowa emisja głosu warunkiem higieny aparatu głosowego / Iwona Kowalkowska.
Zawiera: S. 378-382 : Higiena głosowa nauczycieli / Izabela Winiarska.
Zawiera: S. 383-387 : Piosenka jako forma pracy w logopedii i logorytmice / Anna Walencik-Topiłko.
Zawiera: S. 388-394 : Piosenka w usprawnianiu wymowy / Lidia Kataryńczuk-Mania.
Zawiera: S. 395-405 : Wizerunek zawodowy i społeczny logopedy / Zbigniew Tarkowski.
Zawiera: S. 406-418 : O potrzebie włączenia do praktyki logopedycznej podejścia komunikacyjno-pragmatycznego / Zofia Dysarz.
Zawiera: S. 422-435 : Teoria umysłu w różnych zaburzeniach mowy / Małgorzata Młynarska.
Zawiera: S. 436-447 : Rola języka w czynności rozwiązywania problemów / Tomasz Smereka.
Zawiera: S. 448-454 : Kompetencja komunikacyjna i jej zaburzenia u dzieci / Ewa Czaplewska, Katarzyna Kaczorowska-Bray.
Zawiera: S. 455-465 : Komputerowa diagnoza i terapia jąkania / Elżbieta Smołka i in.
Zawiera: S. 466-469 : Jąkanie - wciąż fascynująca zagadka / Bogdan Adamczyk.
Zawiera: S. 470-487 : Realizacja głosek polskich w wymowie osób jąkajacych się oraz ich terapia / Mieczysław Chęciek.
Zawiera: S. 488-498 : Lęk i jąkanie - przegląd koncepcji i propozycja własna / Krzysztof Szamburski.
Zawiera: S. 499-519 : Wymowa bezdźwięczna w świetle analizy akustycznej / Anita Trochymiuk.
Zawiera: S. 520-523 : Rola ćwiczeń słuchowych w kształtowaniu języka dzieci niesłyszących - prezentacja programu wychowania słuchowego / Marzena Klaczak, Renata Dubiel.
Zawiera: S. 524-530 : Zarys interdyscyplinarnych podstaw nowoczesnej interwencji logopedycznej na obszarach pedagogiki specjalnej / Krystyna Błachnio.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej